facebook

kyrsu

Контакти

58002, м. Чернівці,

вул. Банкова, 1,

корпус 20, аудиторія 17.

Тел/факс: (0372) 55-38-26

college@chnu.edu.ua


baner-sotnya

Партнери


monu


CHNU baner


RadaVNZ


oblosvita


pedrpesacom banner


  

BanerProfspilka

     


BanerNEWformatu

   


NEUVOO


Погода

Наше місто

Статистика

I am European – and I love it to be
I am European – it’s my destiny
I am European – that’s my place to be
I am European – you’re my family

101

 Сучасні інтеграційні та диференційні тенденції виводять на перший план міжкультурну комунікацію як можливість побудови спільного інформаційного та культурного простору, а також конструктивного діалогу в контексті різноманіття мов і традицій. Саме такий актуальний міждисциплінарний вимір став основою концепції святкування днів Європи у Коледжі ЧНУ імені Юрія Федьковича.
   17.05.18. відбулась вікторина «Що ти знаєш про Європу?» (організатори: Бойчук О. І., Захарчук І. О.; учасники: студенти груп № 116, 202, 203, 214, 226). Конкурс-вікторина включала наступну тематику окремих етапів:
     країни та їх столиці,
     історичні події в Європі,
     національно-культурні особливості країн Європи,
     культурно-історичні пам'ятки,
     музеї європейських міст та ін.
   Студенти коледжу мали чудову нагоду поспілкуватися зі студентом 4 курсу ЧНУ імені Юрія Федьковича, Юрієм Григоряком, який поділився своїм безцінним досвідом роботи в Європі (по програмі культурного обміну Work and Travel) та навчання у Вільнюсі. Студент 3 курсу ЧНУ імені Юрія Федьковича, Тарас Мендела, представив відеоролик на тему «Я – європеєць».
   Учасники вікторини продемонстрували ґрунтовні знання про країни Європи, які входять до Європейського Союзу; підкреслили приналежність нашої держави до європейської сім'ї народів і беззаперечність її європейського вибору.

102 103

   Підбиваючи підсумки, слід наголосити на його короткострокових і довгострокових перспективах. Перш за все, це була чудова нагода реалізації студентами навичок та вмінь, набутих протягом практичних занять, у прагматичних ситуаціях, наближених до природного контексту вжитку мови. Але важливо також, що студенти мали змогу сформувати внутрішню мотивацію вивчення іноземної мови як важливого засобу інтеграції у європейське культурне середовище.
   Викладачі Бойчук О.І., Захарчук І.О. висловлюють щиру вдячність студентам за їх активну участь у заході та співпрацю.


   Традиція святкування дня Європи у   нашому навчальному закладі підтримується викладачами іноземних мов уже досить тривалий період. Це дуже гарний досвід та важливі знання для студентів. На святкуванні«Ми пізнаємо Європу», яке проводилося двома мовами – французькою та англійською, студенти 1-3 курсів   мали унікальну можливість дізнатися багато цікавих фактів з життя європейських країн та покращити володіння іноземними мовами. Переглядаючи парад презентацій, які висвітлювали політичний устрій, культуру, освіту, визначні міста країн Європи, студенти розуміють, що наш напрям – це європейський напрям – це бажання інтегруватися в загальноєвропейську економічну мережу, прагнення жити в мирі, поділяти спільну історію та цінності з країнами Європейського Союзу.

201 202

   Свято, насправді, видалося видовищним і цікавим. Гарні емоції викликали танці та пісні французькою і румунською мовами. Організовуючи таке святкування, викладачі Котелевська Р.А. та Бебих В.В., намагаються показати молодому поколінню, що Україна є частиною великої європейської сім’ї, а тому вже зараз молоді потрібно привчатись до європейських стандартів життя.

203 204


301

   З 2003 року в третю суботу травня в Україні відзначається День Європи. В рамках святкування Дня Європи, 17 травня 2018 року в Коледжі ЧНУ, викладачами циклової комісії філологічних дисциплін, Добровольською Наталією Дмитрівною та Вереньком Михайлом Михайловичем був проведений англомовний брейн-ринг «Галопом по Європі» для студентів І курсу (учасники: студенти груп № 102, 105, 107, 127).Основним методом при підготовці такого типу заняття є еклектичний метод (комбінований), в основі якого лежать положення, характерні для різних методів, таких як комунікативний і аудіолінгвальний, комунікативний і когнітивний і т.д.

302 303

   Брейн-ринг складався з таких етапів: представлення команди, конкурс капітанів, презентації про ЄС, відео запитання. Студенти мали чудову нагоду пригадати відомості та продемонструвати свої знання з різних предметів, а саме, географії, історії, зарубіжної літератури, тощо. Журі складалось з трьох чоловік, по представнику з групи, а очолював його, коментував хід дійства та оголошував поточні результати Веренько М.М. Брейн-ринг закінчився перемогою команди «Union».

304 305

   Вважаємо, що протягом такого виду заняття студенти ще раз продемонстрували важливість вивчення англійської мови, її актуальність для нашого повсякденного життя, тим самим усвідомивши цінність багатомовності. Вони змогли проаналізувати плюси та мінуси членства в Євросоюзі, відчувати себе частинкою справжньої Європи, де проживають їхні друзі-партнери. Але саме головне, вони удосконалили свої навички роботи в команді, що є чудовим мотиваційним аргументом.


   Для студентів 303 та 313 груп було проведено бібліографічні огляди: «Буковинська вишиванка – історія, традиції», «Шануй! Вивчай! Вишивай!» до відзначення дня вишиванки.

401

   Також студенти долучилися до Всеукраїнського фестивалю науки, що пройшов у Науковій бібліотеці ЧНУ ім. Ю.Федьковича «Той, хто володіє бібліографією, володіє інформацією, а хто володіє інформацією, той володіє світом». Студенти відвідали відділ рідкісної книги, де мали можливість ознайомитися з фондом стародруків, специфікою роботи з старовинними джерелами, науковою літературою авторів різних країн Європи.

402 403 404 405

   Було проведено бесіду на тему «Україна серед європейських держав». Студенти 105 гр. продемонстрували знання про традиції, звичаї, побут, історичне минуле народів Європи та висловили власні погляди на українську інтеграцію: «Що означає ЄС для українських громадян».


Назад


 
free pokerfree poker